2014.03.21.
Újabb pályázatot jelentetett meg a BKV. Ismét használt, csuklós, alacsonypadlós, dízel buszokat szerezne be a cég, mintegy 25 db-ot, plusz opcionálisan még 5-öt. Kitétel továbbá, a minimum Euro 3-as besorolású motor és a BKV jelenlegi flottájába való illeszkedés. Ezek alapján valószínűleg Volvo, vagy Van Hool buszokkal frissül a járműpark.
Péntek estétől egészen a vasárnapi üzemkezdetig pótlóbuszok közlekedtek a frissen átadott debreceni 2-es villamos vonalán, villamosok helyett. A felső vezeték hálózatban keletkezett a hiba, amely miatt nagy volt a felfordulás, mivel sok helyen a vonal mentén nincs a pótlóbuszoknak kiépített megállóhelye és az utastájékoztatás is akadozott.
2014.03.22.
Átadták Kecskemét 25 új hibrid Mercedes csuklós buszát. Nagy dolgot vitt véghez a város: világviszonylatban is jelentős létszámú hibrid autóbusz flottát állított forgalomba, úgy hogy ez a városnak egy forintjába sem került. A csaknem 6 milliárd forint értékű beruházás 95%-át az EU állta, a maradék 5%-ot pedig az EU Önerő alapból finanszírozta a város.
2014.03.23.
A 4-es metró pénteki indulásának előszeleként, kis túlzással befejeződött a Keleti Pályaudvar Kerepesi úti oldalán létesülő új troli és buszvégállomás kialakítása. Ennek köszönhetően a 73-as és 76-os trolik már innen indulnak a Garay utcai eldugott végállomás helyett, ahol már csak a 78-as végállomásozik, mert a 79-es is a Thököly úton keresztül közlekedik már. A Baross tér fokozatosan nyeri el végleges formáját, emiatt és a 4-es metró elindulása miatt, közlekedési átszervezésre még számítani kell később is.
Fotó : BKK Facebook oldala
Befejeződött a két hete indult új jegy és bérlet automaták telepítése az M4-es metró vonala mentén, amelyek remélhetőleg az átadás napján már üzemszerűen működni is fognak. Későbbiekben a város sok pontján fognak még megjelenni, ezek az új generációs eszközök, amelyek az elektronikus jegyrendszer bevezetési után is szolgálni fognak.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.